2010. november 20., szombat

szalagavató - boglárka és a többi kisdrága kalandjai

képeket még nem tudok hozni, tehát ha erre vártatok akkor a következő bejegyzésig rágni kell a körmöket. egy kis beszámolót azonban bármi probléma nélkül írhatok. kb fél7körül értem be a suliba, mivel anyáék vittek (és meg is vártak, köszi anyaapa,hogy nem kapom el a kocsit.. ;). bius kihozta a jegyem (amiért köszönet a bakrocsaládnak, még lógok a pénzzel, de bia szólj rám!! :D vmint köszönet szabótominak, amiért nem jött el, és én ottlehettem.) tehát a szalagtűzésnek már vége volt, bár szerintem nem maradtam le semmiről. a táncok nyitásaként palotást láthattunk, a megszokott zenére, a megszokott koreográfiával (minden évben ugyanaz, de azért szépek voltak.) később osztálytáncok és a kitöltő produkciók jöttek. volt egy törzsi szaggatott szoknyás tánc, hát nem tetszett annyira, de a zenék nem voltak rosszak, tehát élveztük ezt is. bár ebből az osztályból nem sok embert ismertem, így annyira nem kötött le a dolog. ezután angol keringő jött, vagy talán még egy osztálytánc? annyira már nem emlékszem, mindenesetre volt rendőrös osztálytánc, tetszett, hogy teljesen egyforma volt a ruhájuk, és itt is, mint már megszokott, több zene egyvelegére táncoltak. az angol keringő zenéje eltért a szokásostól, ami nagyon tetszett. boglárka nagyon nagyon szép volt, sőt ezen az évfolyamon annyi gyönyörű lány van, akiket imádok ;) (doorcsi, zita, dórika, puszi, rena, nelli, szandika, eszti, kinga..és még biztosan sorolhatnám, de elmondtam a kedvenceimet.;) általában mindenkinek hullámos romantikus frizurája volt, és kiemelő, de nem túl sötét smink. pont az ideális, ez  a kombó az, ami mindenkit meg tud szépíteni. kiemelkedően gáz kinézettel szerencsére nem szembesültünk (bár wandával láttunk egy fiút akinek a nyaka és a háta is szőrös volt:D). bogi haja magasra felrakott, modelles kócos konyszerű volt (majd a képek beszélnek, én annyira nem tudom leírni), és a táncok alatt egy hatalmas rózsaszín virág volt benne, nem tudom később is maradt-e, a koktél ruhákban sajnos nem láttam őket. tehát a táncok. a b-sek katonásra vették a figurát, nagyon tetszett a ruhájuk, főleg a vékony, szolibarna sötéthajú lányokon tetszett, vmiért ilyen klipbe illőek voltak. a zenék itt is tetszettek (pl ez ). persze itt is több zene volt összeollózva, de jól volt megcsinálva, és az osztályba járó 5 (?) szem fiúnak is sikerült normális szerepet adni, szóval gratula. a c-sek mintadiákok szerepébe bújtak. egy pár pillanatig, mert később megőrültek, ami teljesen a bogi volt. nagyon illett hozzá. a zenéket itt is imádtam. és mivel minden táncot kétszer táncolnak (két irányba, kezdve a tanárok felé), ezért több osztály a másodikban bedob vmi újat, bogiék egyben csinálták a kettőt, nem vonultak ki és  vissza stb. a végén pedig a single ladies -re nyomták a lányok, meglepően jól. imádtam. ;) végül az igazgatótól engedélyt kérve a bál megnyitásához, bécsi keringővel zárták a táncokat és a szülőkkel való tánccal kezdődött a bál. a keringők közül én a bécsit jobban szeretem, talán gyorsabb egy picivel, de most mindkettő ugyanannyira tetszett. (én bécsit táncoltam 2 éve). próbáltam képeket csinálni, de mivel csomó fotós volt, ezért megkérték a vendégeket, hogy ne álljanak fel fotózni. a helyemről próbáltam csinálni, de nem mind sikerült annyira jól, később pedig mivel anyáék már vártak (vásárolni voltak közben), igy sietve eljöttem. el kellett pakolnom a gépet, aztán meg pont csinálni kellett volna képet.. kabátot fogdosni, és találni valakit akitől elköszönhetek még nyugisan. ajj nem volt vmi jó. ja és a harisnyám is kiszakadt. na mindegy, szóval nem maradtam ot...sajnáltam a dolgot, de szerintem nélkülem is ugyanolyan jót tudtak bulizni az emberek. örültem, hogy újra láthattam az ottani barátaimat, majd egy nyugisabb pillanatban is elkapom őket, amikor nem életük estéjére készülnek úgy, hogy hirtelen el is repül.


adriszett, fotó nincs

ui1:tehát a képekkel majd jövök, addig is puszi ;))
ui2:nemsokára jön szerintem ricsi a fényképezőgépemért, itthon pedig névnapozunk ma, bár anya kicsit idegesít, és még a tegnapi miatt is neheztelek rá, de mindegy. valamikor jönnek haza nővéreim, annak örülök. aztán úgyis elrepül a hétvége, ahogy szokott, és megint mehetek vissza, megint hétfő, megint iskola, megint rohanás, megint nemalvás, megint egy hét eltelt. tehát most mindent leírtam, ami volt, ami van, ami lesz. coming soon. xoxo,adrus
ui3: rájöttem valamire. mindenkit saját magától a legnehezebb megvédeni. tudom, hogy nem illik ide, de pont ezt érzem. valaki szakítson el magamtól, kérem..

8 megjegyzés:

  1. óó biztos nagyon jó volt! szeretem a szalagavatókat, de csak az osztálytáncokat, a többi uncsi, kivétel ha nem a tiédről van szó. :DD:D

    VálaszTörlés
  2. ja majd rakok képeket is, a bibós mindig annyira jó szerintem, vagy csak túl elfogult vagyok drága iskolámmal szemben <3 :DD
    ha lesz fenn videó. vagy kapok dvdt akkor megmutatom:)))

    dóóóri mikor látom afejed? missiin u ;)

    VálaszTörlés
  3. okés majd muti meg, mert érdekel! :)
    hát ma olyan "fosszar" :) idő van, hogy nem mentem suliba... holnap bejössz? 14:40-től van.

    VálaszTörlés
  4. huu sztem bemegyek, mert ma is voltam, nem fog ki rajtam az eső, holnap meg azthiszem a reggeli előadás után nincs semmi (jó hét jeee) és akkor be tudok menni 14.40re. 6ig leszünk? vagy meddig? lehet vinnem kéne már barnának aképeket.. :D

    VálaszTörlés
  5. ugyan adriii :DD azt fiút ne bántsd, az osztálytársunk :D bár szerintünk is túl szőrös :DDDD

    VálaszTörlés
  6. :D:D jolvannaaa, nem bántom, csak igy nézem a szép kis keringőt, eltéved a szemem és egy kevésbé szép szőrös hátat pillantottam meg..volt kontraszt.. :DD üügyesek voltatok renaaaa:) a bál utána jóó volt? soksok képet rakjatok ki, keveslem az eddigieket:)

    VálaszTörlés
  7. mi nem bántjuk, mi félünk a hátszőrétől :DDD kköszi :) és jóó volt nagyon, bár ma baszták le az egész évfolyamot, és elméletileg többé nem lesz utána bál, mert elkúrtuk :D mert a mi vendégeink már csak ilyenek, hogy: " teleokádtak mindent és kihugyoztak az ablakon" vicc az egész :D képek pedig majd még lesznek:)

    VálaszTörlés
  8. ja mert a hátszőr csak úgy megtámad akárkit:DD
    jajjj, ki hányt? most az nem a vendégeken múlik.. amúgy ránk is azt mondták amikor mandarinnal dobálóztunk a tekós srácokkal a mi szalcsink után az ebédlőben.. de úgyis megengedik mindig, mert az aktuális szülők balhét csapnak.. :D végülis mindegy, nektek még jóvolt ennyi:D

    VálaszTörlés