2010. november 12., péntek

zhpara gólyabálove










srácoklányok ittvagyok ragyogok (annyira nem.. ) és mesélek. köszi a szurkolást, de jelentem a matek zh olyan volt, mintha az összes mintafeladatsorból kiválasztottam volna a legnehezebb és legrosszabb példákat és összegyúrtam volna egybe, úgyhogy (remélem) pótzh. mert ha nincs meg a 12 pont pótzhzni sem engednek és jövőre újra kezdhetjük előről. szépszép.. na mindegy, pedig készültem, de nem szólom el magam, reménykedem azért h jó lett valamennyire.
gólyabál. lányokkal zh után rögtön jöttünk, teszkó borcivásárlás, aztán készülődés. eléggé elhúztuk a dolgot, sminkeltem a lányokat, frizura meg minden, aztán mentünk már bea várt minket és kalandos úton (combfix csere a trolimegállóban leeső melltartók és fejcsúszó fejpántok társaságában...) el is jutottunk a pickhez. eldugtuk becses kincseinket egy jóképű bokorba ( 4 l bekevert borciii) és mentünk befelé. a kaják nagyon fincsik voltak, a pincérek is aranyosak csak nem akartak több ingyen pezsgőt adni és keményen lehúztak minket:D apropó peszgő. ne igyatok soha. legalábbis ne keverjétek mással. eléggé rommá lettünk.. mindegy is, jóót tánciztunk, kijárkáltunk pusztítani az inniket, stbstb nem tudok sokat mesélni mert sajnos az emlékeimet otthagytam vhol a bokor és a tánctér közötti úton. mármint nem jött ki neee gondoljatok rosszra (A). ja meg képzeljétek nyertem a tombolán egy férfi aftershaveeet :D meg izééé, u amikor hazajöttünk..nagyongáz. heheh. kirakott a taxis a zebránál pont a lépcsőház ajtajánál. mi meg máskor másik zebrán szoktunk jönni és onnan még egy 10 méter az ajtó. na és mi most is elindultunk pár méterre a zebrától ésss az lett a vége h másik lépcsőházba próbáltunk bejutni a kulcsommal ugy 10 percen keresztül dugdostuk h na mivan már.. mire rájöttem h hé ez nem is az.. igy négyünk közül senki nem vágta h az nem is az.. uristen nagyongáz:D:D:D:DD de amúgy meg uuuristen. hülye érzések vannak bennem.na ennyi kb. nem tudom. fura érzés ilyenkor. i hate me. ennyi puszi-
ui.: ma shoppin by night lesz a plázában, rencsivel betámadunk, zimánylinda meg minden, aztán nála alszom és reggel repülünk (akarom mondani buszozun) haza kömpiszülőőfalucskánkba  ;) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése