2010. november 17., szerda

mese

na heyhey;) nemsokára megyek iskolába, addig gyors írok nektek egy picit. a matek még mindig nincs fenn, aranyosak vagytok, hogy érdeklődtök, most írtam a tanárnak egy mailt, hogy nézze meg hogy mi a probléma.. :(
a tegnapi dumaszíínház elképesztő volt, uristen nagyon vicces és kb 50-50 percet dumáltak úgyhogy teljesen megérte a pénzt, meg amúgy is á. nagyon élveztük katával, meg sem bírtuk jegyezni a poénokat mert annyit lőttek és mind nagyon jóó volt:) legközelebb is megyünk ;))mivel tök sokáig tartott, igy csak negyed 10kor tudtam petrával találkozni, aztán mentünk rékáékhoz iszogatni. van egy nyuszija, olyan kis aranyos, és zarának hívják, nagyon szép név. én a lányomnak szeretném a yara nevet adni, vagy a zoét. fiúnak meg zalán. ;)
na mindegy, szóval rékáéknál jól éreztem magam, onnan mentünk retroba. kb végig a matekot nézegettem, de azért táncoltunk nagyonsokat, pont jó volt, hangulat is volt, de nem voltunk totáááááál, szóval pont az ideális;) aztán petrával eljöttünk, még szokásosan mekiztünk egyet, majd itthon álomra hajtottuk a fejünket ;) most pedig tényleg mindjárt iskola, délután takarítok, aztán este azthiszem megint buli. óje. fene a mindenemet.... :D
pár kép így a tegnapi napomról, az estéről majd később...




xoxo, audrey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése