2010. november 9., kedd

esik

a kortárs balett jó. mondhatni szuppidzsíííííí. a lányokkal (dórival, és katyaval ) vasárnap este néztünk egy darabot. (Szentivánéji álom). nagyon tetszett, jól éreztem magam. :)
a hétvégét otthon töltöttem, leginkább egy fakanál vagy a matek füzetem társaságában, vagy ezek között rohangálva. vasárnap viszont brigivel kimentünk fotózni, kis kömpöc határába :) csak úúúgy telnek a napok. hihetetlen. már kedd reggel van. nemsokára indulok iskolába, tegnap minőségügy zh, szurkoljatok, hogy jó legyen, de méginkább szurkoljatok csütööööörtöööökön délután 4től. köszi. gazdmatek 1 <3 imádom. komolyan. zh után hazarohanás és mi jön na mi? gólyabál;) remééélem zsírkirály lesz;) majd jövök képekkel meg beszámolóval, most pedig jöhet egy jó kis növénytermesztéstan (ugye h harrypotteresen hangzik?:D)
na csóóók drágák. xoxo



Szegedi Kortárs Balett









ja és felraktam a szettet a lookbookra ;) xx

3 megjegyzés:

  1. nagyon csinos voltál audrey! :)
    szurkolok neked, remélem jó lesz a matekod. és természetesen várom a gólyabálról készített képeidet (bár még eléggé soká lesznek fenn - igen, a péntek vagy szombat soká lesz :))

    VálaszTörlés
  2. juuuuujjj nagyon kivánsi vagyok a rucidra!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. kösziköszi:) csütörtökön minden kiderül, addig kéne vennem cipőt csipkét stb de azért semmi baj,nemvagyok elkésve.. na megyek ájlávmatek órákat tartani:D csütörtökön újra elérhető leszek:D addig hanyagolom azt a suilit lányok, nagyon kell a matek:) xxx

    VálaszTörlés