2010. november 3., szerda

édes & savanyú

pont mint az élet. néha édes, néha savanyú. legtöbbször csak azt vesszük észre, hogy hirtelen nagyon savanyú. és olyankor az előzőleg édesnek érzett is folyamatosan savanyodik. amikor meg édes az olyan, ami fel sem tűnik.. miért nem becsüljük meg? miért a savanyúnak kell győznie? és most persze nem a szószról beszélek. pedig az is jólesne most. sült krumplit sütök. ahhoz pont illene. egyszerre az édes és a savanyú. mint amikor sétálsz az utcán. ma alig vettük észre dóriékkal egymást. pedig imádom. másoknak pedig önkéntelenül a szemükbe nézünk. egy pillanat az egész. vagy édes vagy savanyú. mit látunk? talán az életét. talán egy pillanatot abból ami talán nem is igaz. mi van ha mérgesen néz ránk? utál? dehogy. utálhatja a munkáját, azt, hogy lekéste a buszt, a napsütést vagy bármi mást. nem ránk vonatkozik mégis mi kapjuk a szúrós tekintetet. mi vajon hogyan nézhetünk az emberekre? abban az egy pillanatban. édesen vagy savanyún? lehet, hogy soha többé nem látjuk egymást, mégis csak a savanyúságot adtuk neki. esélyünk sincs édeskedni kicsit legközelebb. persze főleg ha egyedül sétálunk nem mászkálunk százas mosollyal az arcunkon mert hülyének néznek. pedig közhely, de igaz, mindenki akkor a legszebb amikor mosolyog. jó lenne, ha mindenki a legszebb állapotában láthatná a másikat nem? de ez csak egy édes világban létezik. a mi világunk pedig milyen? hát édes & savanyú.


5 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon is igaz!! :) és tényleg nem is vettük észre egymást nagyon furi!!! mondjuk én ma valamiért úgy szálltam fel a trolira, hogy ezerrel vigyorogtak, de néztek is az emberek h ennek mi a baja... na jó vki visszamosolygott, de akkor is :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. jaja nemlehet csak úgy vigyorogni mert kinéznek h mi a bajod:D ajj a zoombis téma nagyonjovolt jóósokan voltak!! :D

    VálaszTörlés
  3. én elég sűrűn szoktam az emberekre rámosolyogni, mert sztem mindenkinek jól esik, még ha azt is gondolják, hogy 'ez a lány dilis'. örülnek neki, hogy rájukmosolygok/mosolygunk, csak félnek bevallani, főleg meg viszonozni, mert azt hiszik, hogy akkor kitagadja őket majd a közösség. na jó, nem tagadja ki őket, de más szemmel fognak rájuk tekinteni.

    VálaszTörlés
  4. biaaa egyelek is meg, de jól esik amikor hirtelen beírsz a semmiből ;):D

    énis rámosolygok emberekre de ha rám is mosolyognak akkor oké,csak elgondolkozom h ismertem,vagy miért nézett, vagy mi van rajtam ami vicces maszatos vagyok?nemtudom nem az hogy elítélnek, de mivel nem az az átlagos ezért csodálkozol és más okokat keresel egy mosoly mögött mint hogy szimplán kedveskedik valaki. szerintem;)

    VálaszTörlés