2010. november 10., szerda

csak egy gyors bejegyzésre ugrottam ide. ma kellemes napom volt, bár ez a hülye eső. nemtudom minek esik ennyi, VISZONT minden tócsába beleugrálok a gumicsizmámban, szóval végülis nem bánt a dolog, csak a jó kis egyenes hajamat tudja elrontani, de mindegy is. megőőőrülök már  a matektól, de holnap túl leszünk rajta ójeóóje. szóval délután négykor keresztbe az ujjakat kicsi adriért ;) aztán készülődés és mérnök gólyabááááál ;)
ma a suli gyorsan eltelt, aztán ebédelni voltam dórival és dorottyával, később pedig csajokkal vásárolni;) fél árra leértékelték a cipőmet amikor felpróbáltam, szóval szerencsés időpontban érkeztünk a boltba:D tehát egy szépséges fehér magassarkú gazdája vagyok 1700 ftért :D a móka eddig tartott, matekozni kezdtünk, teljesen összezavarodtam de mindegy, holnap vééége és jee :D amúgy imádom a tanárbácsit ;) ja meg képzeljétek, írtam a top secret című pályázatra, amit az egyetemen hirdettek, ilyen naplóbejegyzést kell írni;) így a blogomról szedtem össze, és ezt nektek köszönhetem, mert megerősítettetek már többször, hogy tetszik néhány írásom. úgyhogy köszönöm;) remélem nem sokan pályáztak, és van esélyem. az első helyezett 15.000 a második 10.000 a harmadik jutalma pedig 7.000 ft. nemrossz ugye?:)
na ennyi mára, holnap vagy utána képeeek mindenről ;) legyetek jók, hordjatok gumicsizmát és ugráljatok a pocsoooolyáááááááákbaa!! sokpuszicsókölelés, óódri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése