2010. november 15., hétfő

15th november

ma elég hosszú és fejfájásba torkolló napom volt. reggel hajmosás, hollywood haj készítés, tesióra, matek, matek, integrálás nyaminyami (zh eredmény még nincs..), befejezve egy jó kis köpenyes laboros agrárral. babot meg búzát kell csíráztatni, locsolni meg minden, viccci. mondom én, hogy tiszta harrypotter;)) a fejem meg szerintem a szerdától várható hidegfrontot jelzi.. de nagyon offon van. holnap még szép idő lesz, szóval ne öltözzetek be, én ma rövidujju ruhácskámban sem fáztam kinn, amikor szünetben boltba mentünk szóval volt vagy 20 fok.. így november közepén eléggé fura. legalább nem várom a karácsonyt ;) lehet megyünk anyáékkal bécsbe majd, karácsonyi vásároozni ;) váárom. tesóm pedig kiutazik londonba 2-3 hétre majd karácsony körül, első év, hogy nem töltjük együtt mindannyian otthon az ünnepet :( de kell egy kis levegőváltozás ;)
ismét megjelent egy élesztő, megint fotóztam a címlapra, de nem is tudtam, hogy tényleg berakják-e rá. amúgy kicsit elcseszték, vagy nem is tudom, de mindegy. majd decemberire nyomunk vmi ütőset. cikket is írtam, kicsit más téma, ilyen vallásos, de annyira nem mentem bele, hogy gáz legyen. ilyen is kell néha. ma még nem tudtam a növényeket amiket fel kell mondani, szóval holnap mondom, teljesen be kéne gyakorolni, de nagyon fáj a fejem. majd reggel felkelek és megtanulom. délután infó után pedig rohanás a másik suliba, fotózáson dogát írunk. este dumaszínház kőhalmival és dombóváryval, rohanás öltözni stb és rékáéknál alapozás, aztán retrobbanunk. tesis buli. nagy sor, tömeg, nem a legjobb zenék. jaj nem akarom lehúzni a retrot, de alig volt olyan h élvezzem ott a bulit. mindegy, adok még egy esélyt. úgyis ingyen megyünk szóval miért ne... :D (magyar mentalitás: ingyeeeeen vaaan használd ki... :S:D ) szóval ez lesz holnap. majd jövök tuti még képekkel meg stb. rájöttem, hogy engem ez nyugtat meg, kiadni magamból ami történt velem, ha rossz, akkor is le kell írnom, minél több embernek. ez van, nyitott könyv az életem, és akkor mi van?


mai szett. 
leggings: top shop
cipő: tally weijl
ruha: turi
öv: F&F
sál: terranova

pusziizlak titekeeet éjóóáámuuheeeereee! :D öleléscsók: ódri

2 megjegyzés:

  1. add is ki magadból, főleg ha segít!! :) hát kár hogy elcseszték a címlapot, de majd a decemberi!! :):) na holnap akkor írunk egy jó kis dogát puszipuszi :)

    VálaszTörlés
  2. na a jó kis doga jó kis izé volt :D na mindegy túl vagyunk rajta az a lényeg:)

    VálaszTörlés