2010. október 27., szerda

yuuummi

heeeyhey. elég sok mindenen mentem keresztül amióta utoljára írtam. voltam hülye, mérges, szomorú, boldog, vicces, vidám, sírós, hülye, hülye, hülye. végül átlagos sima emberi módra váltottam, és azt hiszem így a legjobb.
hétvégén otthon voltam, miután pedig rájöttem, hogy nem esik egybe a két sulimban a szünet, és ezen a héten még vannak óráim, mint ahogy jövőhéten is lesznek, visszaszáguldottam szegedre és katávaldórival lelkesen iskolába járunk :D voltunk pályaválasztási kiállításon (fotózni, videózni, nézelődni), Tibet kincsei kiállításon, briginél aludtam tegnap, vettem egy gumicsizmát és fergetegesen finom teáát iszogatunk állandóan nálam.




brigi lakása ;) imádom !

namosokfőzökmégegyteátjólbefűtökjönbrigifilmezünkdumálunkésjöhetaszunyálás:)reggel meg délelőtt pedig zitussal leszek picit. legyetek jók és szépek!! xoxo,adrus

 

2 megjegyzés:

  1. hmmmmm én is szeretem a teád!!! :):) ;) De szépek a fények Briginééél!!! jó filmezést :D

    VálaszTörlés
  2. köszönjük köszönjüük;)) fincsitejaa csak sokat kell járni a kétbetűs mellékhelységbe már állandóan ajj:D

    VálaszTörlés