2010. október 17., vasárnap

when the weekend ends

vasárnap este. az egyik legutálatosabb dolog. a vasárnap semmire sem jó. nyűgös hisztis holnapreggelhétfő hangulatos. még a hétfővel sincs ennyi baj. sőt a hétfőket mostanában kifejezetten szeretem. főleg páros heteken, mert akkor hamarabb végzek. páros-páratlan. katának ki is fejtettem ma, mi a véleményem a páratlan számokról. olyan csúnyák. a 18 a legszebb. meg a 4... de például az 53. milyen csúnya már...jo abbahagyom, szegény katát is lefárasztottam már ezzel dóri meccse után. jó meccs volt, máskor is megyünk, mert most dóri nem volt elégedett a teljesítményével, de mi tudjuk, hogy jobb is szokott lenni ;)teljesen beleéltem magam a szurkolásba :D ügyesek voltak, megverték Kistelek csapatát.

ilyenkor úgy rámjön a sportolhatnék. miért nincs egy rendes röplabda csapat itt ahova járhatnék és bevesznek? na mindegy. csak úgy csinálnám... ömh képek. a péntek estéről nincsenek, a gólyabálra nem értünk oda, a szórakozóhelyeken felháborítóan túlsokan-túlkevesen voltak, elképesztően nem táncolhatós zenével és úristen nagyon felidegesített, hogy végre el tudtam hívni a lányokat és ez lett, de majd máskor is jönnek, és remélem bebizonyosodik, hogy halas mégse annyira szar, mint aminek most tűnt (bár lehet, hogy mégis). éjszaka anya átjött értünk, hazafelé chipset zabálva csomót dumáltunk így 4-en, majd még otthon is a sötétben elalvás előtt. úgy szeretek olyankor beszélgetni;) aztán másnap lángosreggelire, tvnézés, alkoholérzésavérünkben (ugyedóri), ebéd, sztorizgatás, édességrevágyás, majd csokievés, és később visszakocsikáztunk szegedre. azóta itt vagyok, semmi extra, tanulni kéne de ha egyszer nem jön az ihlet? nincs mit tenni, inkább gépezem és alszom. ilyen ez a vasárnap. szar. holnap hétfő. helo emberek aludjátok át a vasárnapot. hugs&kisses

4 megjegyzés:

  1. jajj köszönöm mégegyszer, hogy eljöttetek :) és többek között azért is lenne jó, ha tudnál valahol röpizni, mert kimennénk szurkolni :D:D!!!!!!

    és nagyon jó volt Kömpöcön és az sem volt baj, hogy nem volt jó a party, mert egy csomót dumáltunk meg minden...imádlak titeket, kellett ez a hétvége együtt!!! :):)
    és a reggelről ne is beszéljünk, hogy nem sikerült felkelnem normális időben :D

    VálaszTörlés
  2. nincsmit igazán, megyünk többször is csak szólj, h vissza tudjak jönni időben szegedre;)) jaja dejo lenne uhh el is képzeltem h jöttök a meccsemre demenő :D

    :) örülök h tetszett, majd még jöttök máskor jobbat bulizni, meg kömpire úgy h többet vagyunk ott és jooidő van:D nyáron napozni hintaágyazni:) imádtam h ottvoltatok:) ajjajjjjjj imádlak titeket, de most komolyan mondom :D

    VálaszTörlés
  3. a páros-páratlan dolog nagyon lesokkolt. teljesen elfáradtam tőle, és még szegény JOHNNY (a depp :)) bébim sem tudott ébren tartani...

    VálaszTörlés
  4. :D:D jolvan bocsiika, máskor megprobállak nem lefárasztani;)

    VálaszTörlés