2010. október 15., péntek

tócsni

aah. tegnap annyira finom lett a uzsi-vacsi, amit csináltunk. boroztunk mellé, filmet néztünk, tipikus lustkálkodós estet csaptunk, majd belealudtunk a beszélgetésbe ;) tegnap sajnos nem mentem a színházi nyílt napra, mert óráim voltak, meg nagyon rohannom kellett volna, de sajnálom, hogy kimaradtam belőle, nagyon jó lehetett. (képek katánál: www.zubarish-fashion.blogspot.com ). ma mosogatás és takarítás hadjáratba kezdtem, jó kis péntek délelőttre való program ;) lassan készülődök, katával nézelődünk majd a városban, estefelé pedig halas. remélem jó lesz, mert most olyan fura érzés, mintha nem is tudnám, hogy hogy lesz, meg mibe menjek,meg hogy érünk oda, hova megyünk bulizni.. na mindegy, a spontenaitás az életünk része, majdcsak lesz valahogy. max hazamegyünk gyors kömpire, még úgy sem voltak nálam a lányok. izgiii:) várom, mert elég kevés időt tudok velük lenni, peeeedig nagyon imádom őket:)
uh képzeljétek láttam ma egy nénit, egy nagyonnagyon szép leopárdmintás cipőben. de honnnannn vette? meg miért? és miért nem adja nekem? tényleg szép volt, és olyan furán állt rajta. cicanéénnniii:D
na a kis kitérőm után, páár nyálcsorgatást beindító kép a tegnapi alkotásról :



vagy csak nekem tetszik ennyire? 


xoxo, adresz

1 megjegyzés: