2010. október 14., csütörtök

kiwilány

ma kiwinek öltöztem. gondoltam, valami kényelmes, rohangáló zhmiatt izgulós szettet húzok. reggel 6körül keltem, készülődtem kávéztam teáztam szendvicset készítettem (mostanában rászoktam, mint áltsuliban viszek magammal uzsit :] ) aztán fél8ra beszéltük meg a lányokkal, hogy találkozunk kinn az mk előtt, ahogy mindig szoktunk. már csomóan benn voltak, szerencse h ilyen korán érkeztünk és rendes helyünk volt. a kérdések szörnyűek voltak szerintem, szóval jövőhét csütörtökre azthiszem van egy utam a pótzhra:D  pedig tanultam banyek de akkor mégtöbbet fogok. bár nem kiabálom el, lehet h jó lett, kitudja. kedden kiderül. ezúton is köszönöm a szurkoláást :) puszka nektek érte.  most várom petrát, megyünk a TIK-be, ott gyűjtenek ugyanis az iszapkárosultaknak. viszünk ásványvizet, játékokat, konzerveket, tésztát. azután pedig itthon főzöcskézünk, gyros készül tócsniban, majd hozom a képeket:) holnap pedig bibó gólyabál, katával&dórival. addig még jövök.
mai szett:






öv, cipő: f&f
leggings, fölső, top : turi 
kitűző: nem emlékszem
körömlakk: color mania
fej, haj: szülői gyártmány:D 

lovelove, audrey




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése