2010. október 3., vasárnap

barbiefashion

képzeljétek. ha jelenem és jövőm nincs is - de divattervezői múltamat bizonyára senki nem vitatja el tőlem miután megnézi a következő képeket.. :D kb 5-6 évesen kreáltam eme gyönyörűséget a barbiemra, harisnyából, amit gondolom anyától kaptam, mert már nem volt jó. azért látjátok, masni a feltűzött hajba, füstös szem, deréköv (szintén masnis), hátul az x-alakú pántozást pedig egy hatalmas pillangó köti össze. miez, ha nem divat előrejelzés? kéremszépen tapsot a kicsi adrinak. :D csak viccelek, de azért tényleg durva nem? ja és pónikat is találtunk apával. szépszép. bár a szőrük picit már olyan kócos és kemény, ezért egy hajtalan egyedet hoztam le magammal szegedre. majd csinálok róla is képet, ide póniország hivatalos blogjára:)





addig is xoxo, ponigirl


3 megjegyzés:

  1. megtapsoltalak és küldök neked eme trendelőrejelzés miatt vállon veregetést :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm! rögtön rád gondoltam amúgy, amikor megláttam piciibarbieet:)

    VálaszTörlés
  3. hehe tényleg cuki lehettél, ahogy kreáltad! :D:D

    VálaszTörlés