2010. szeptember 13., hétfő

talán

talán jó lesz. talán élvezem. hu mesélnem kell. pénteken teljesen eláztam amikor zuhogó esőben mentem sajtótájékoztatóra, dórival és katával. a telefonom is elázott, elromlott  a kijelzője, szóval vennünk kell újat. pedig szerettem, szóval sajnálom szegényt. bár így is lehet engem hívni, és mint anyának mondtam, így h én nem tudok telefonálni, smsezni és netezni legalább csak kisebb lesz a számlám, de azért pl az ébresztőt jó lenne ha be tudnám állítani. nembaj anya minden reggel kelt, úgy h felhív :D elég izgalmas:D  a hétvégém nem volt rossz, pénteken otthon voltam, csak pihentem meg végre tesómmal és a barátjával is többet találkoztam, már eléggé hiányoztak. szombaton pedig pakoltunk, sütöttünk főztünk, készültünk az esti bulira. elég jól sikerült, többen nem jöttek el, de jöttek plusz emberek szóval kb így is megvoltunk 20-25en. kialakítottunk egy 'ír sörözőt' a teraszon, fehér karácsonyfavilágítással meg kanapé, kis kerek asztalka, nagyon látogatott hely lett a buli folyamán ;) a legtöbb időt zitával, petivel és dórival (na meg carlossal, dóri újdönsült kisbabájával:D:D) töltöttem  ;) mindenki nagyon aranyos volt, sokat ittunk, táncikáltunk, énekeltünk pipáztunk, pont amit egy házibuliban tenni kell. 2-3 körül aludtunk el, másnap pedig kocsival jöttünk vissza szegedre. estefelé átjött kata, lelkiztünk picit. rossz, hogy alig látom őket, mármint nem alap, hogy minden nap talizunk. de azért megpróbálunk. na aztán gyorsan el is aludtam este, hogy ma tudjak kelni (anya hívására) és menjek előadásra. 5ig voltam suliban, elég fárasztó volt, meg rossz érzés is, hogy a másik sulimba még mindig nem jutottam el !!!! de talán holnap. vagy vmikor mostmár tényleg, mert engem idegesít már a dolog. viszont ma tök jól éreztem magam, a matek gyakorlat, amitől annyira féltünk, teljesen jó volt, élveztem is, nem volt vészes és még így is, hogy a táblánál kellett lenni, jó volt az egész. másfél óra, de tök gyorsan eltelt. húha durva, h élvezek egy matek szemináriumot. fujj rossz kimondani de tényleg igaz... :D a tesi is tök jó volt, röplabdáztunk, kb 45 perc bemelegítés, aztán játék. azt hittem, már elfelejtettem a gimis edzések óta a dolgot, de szerintem tök jól ment, a mi csapatunk nyerte mind3 meccset (nem mintha számítana akármit is:), de ha lesz mk-s csapat, benne leszek, mondta a tanárnő. akit egyébként tegezhetünk, tök rendes. délutáni óra után kicsit hamarabb végeztünk egy növénytan gyakorlattal, mint kellett volna, szóval turiztunk a közelben egyet petrával, vettem csomó mindent, csomó pénzért, szóval nembulizok és nem eszek a héten, de legalább van kalapom ruhám táskám pulcsijaim... hmm függő vagyok. turifüggőőőőő. aztán mentem vissza az mkra, csabival találkozni, mert valamit nagyon meg akart beszélni. végülis arról volt szó, hogy írjak a kari újságba, meg csináljam meg a következő havi címlapfotót. jól esik, hogy így figyelnek rám, mármint, hogy megjegyezte, h ezt is csinálom, és h megbíznak bennem annyira, h képes leszek megcsinálni. már van is pár ötletem, remélem jó lesz. de persze, hogy jó lesz, csak önbizalom és kitartás kérdése. most úgyérzem lesz ezekből elég az évre, persze csomószor csüggedni fogok majd, de akkor emlékeztessetek a mai napra, hogy lehet ezt így is csinálni. nem csak lehet, KELL. csak nyugodtan emberek, az élet jó. mindent meg akarok valósítani, amit kitűztem magam elé, magammal, az iskolával, a barátaimmal, minden téren a legjobbat. remélem segítetek. imááááádlak titeket. xoxo, póniadrus

1 megjegyzés: