2010. szeptember 10., péntek

miért?

annyi kérdés van amit ez aszó indít el. például miért esik ma az eső? miért nem lehetne szeptember 10. napján ragyogó napsütés? miért nincs normális vénasszonyok nyanya? miért van az, hogy bár nincs sok okom rá, olyan rossz a kedvem? miért nem tudok normálisan bejárni mind két suliba? miért kellett úgy elkészíteni az órarendem, hogy biztosan ne legyen jó adrusnak? persze, tudom, nem lehet mindenkinek megfelelni, ezt dobta a gép. és megfogom csinálni így is, ki fogok tartani. de már most alig sikerült, az újságíró suliban nem voltam egy órán sem [ bár amin ottvoltam az elmaradt szóval megpróbáltam..]. olyan ambivalens. élvezem az egyetemi óráimat (már amelyiket), jó a társaság, szeretem a légkört, és még izgalmas is, meg tudjátok, a kihívás. már most a vizsgákról meg zh-król beszél mindenki, kíváncsi vagyok, hogy veszem majd én ezeket az akadályokat. másrészt minden alkalommal, amikor tudom, hogy abban az időpontban a másik suliban (is) kellene ülnöm és figyelnem, összeszorul a gyomrom. de úgy igazából. mert ott is szeretem az embereket, sőt! nem akarom őket elveszíteni. lehet, hogy az órák már rég nem izgalmasak, de kitudja, most állítólag mindenki bekeményített. lemaradok mindenről, sulis&nemsulis történtekről is. azért is megyek ma el a sajtótájékoztatóra, azon banyek legalább ott tudok lenni. ó je. bár az órán amin beszélünk majd róla, nem. dehát a pici dolgoknak is örülni kell. tehát esőben elsétálni a színházba sajtótájékoztatóra? huhuh kedvencem ;) és tudjátok mit? jó kedvem lesz ma. azért is. és még tudjátok miért? mert pónihajam lesz ma újra. fél3kor fodrááász. remélem jó lesz. majd jövök képpel. ja és hogy miért nem írtam az elmúlt napokban? sok volt a suli, a buli, meg a kettő együtt. de semmi nagyon érdekes nem történt, névnapomat ünnepeltük lányokkal, nagyon örültem, hogy itt voltak és miattam voltak itt. még pár ismerősömmel találkoztam jatéban, akiknek szintén nagyon megörültem és jól a nyakukba ugrottam ;) viktordaniricsibarbibogi stb ;) szeretem a barátaimat, még ha nem is minden nap tudok mindenkivel találkozni. és hogy miért szeretem őket? mert jóarcok, hiszen a barátaim. sok van belőlük, más lehet, hogy csak haveroknak szólítaná őket, de szerintem az olyan csúnya szó. nem írja le teljesen mit jelentenek ők. persze vannak különböző fokozatú barátaim, akikkel napi kapcsolatban vagyok, de attól még a többiek sem alacsonyodnak le. így mégjobban örülök, ha találkozunk. a mindennapi barátaimmal pedig minden egyes percért odavagyok. húúúhú de nyálas itt most valaki. na azthiszem itt kell abbahagynom az írást mára. majd jövök a hajammal, készülgetek a hétvégi házibulira @home, stbstb. azthiszem még mindig nem kaptam meg arra a kérdésre a választ, hogy MIÉRT esik??? mert neki jól esik, nekem nem, de kihasználom, mindjárt fotózok valami esőset. hátha.

xoxo, adrej

2 megjegyzés:

  1. jajj Ódrim tuti ügyi leszel és sikerül egyszerre a két suli majd segítünk! :)

    VálaszTörlés
  2. pont erre van szükségem, a bátorítáásra;)) kööösziiimöszi drága ;)) <3

    VálaszTörlés