2010. szeptember 2., csütörtök

másnap

a címmel ellentétben nem vagyok másnapos, de a buli másnapja van szóval nem hazudtam. tegnap este teljesen bealudtam 8-10ig, aztán pedig azt hittem nem lesz kedvem bulizni, de végülis teljesen jó volt. pipáztunk zitával, majd jött dóri, készülődtünk, ittunk, csak a szokásos menet, majd 2 felé lenéztünk szotéba. azt hittük, nem lesz ott senki, erre olyan tömeg volt. csomó külföldi. és persze, hogy ott voltak az előző napi gyökerek, akik betámadtak minket a zaccban -.-  szóval menekültünk előlük.. volt pár ismerős arc is, így hirtelen visszajött az a tanévközbeni érzés, hogy lemegyünk buliba és mindenki ottvan és mindig ez lesz innentől.  kár, hogy brigi meg a lányok nem tudtak eljönni, de biztos bepótoljuk még. zitával háromnegyed 5 körül jöttünk el, és én szokás szerint mezítláb hazasétáltam, mert nagyon fájt már a lábim. viszont a harisnyám (200 ftos kínais 20denes:D) nem szakadt ki!! szóval teljesen megvagyok elégedve a lépkedési szokásaimmal. délig aludtunk, bár én közben arra lettem figyelmes, hogy valaki rángatja az ajtónkat. semmi csengetés, csak kinn dumáltak emberek és rángatják az ajtót. nem tudtam mire vélni, és mivel nem olyan kinézettel rendelkeztem amivel hatásosan tudnék kommunikálni, így hát nem kérdeztem rá, hogy mit is akar ez jelenteni. nem tudunk rájönni kik és miért akartak ide bejönni.. mindegy is, most pörköltet fogunk ebédelni zitával, és egész nap nem csinálunk semmit, azthiszem. zsírkirály kókuszcsászár.
a tegnapról pár kép:


minden egyes darabja turiból való. (kivéve persze a sminkek)



édeshármas



élettárs - bár egy szóban elmondani nem lehet



dórika ^^



bestfriend.

ennyit mára, kész az ebéd. xoxo, adresz

4 megjegyzés:

  1. az édeshármasos kép nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  2. igen nekem is az a kedvenc!!! :):) mintha vmi filmes lenne :)

    VálaszTörlés
  3. kööszilányok:) kár h nem jöttetek, de majd legközelebb :)) csok drágák (L) (L)

    VálaszTörlés