2010. szeptember 1., szerda

a magas a vékony és a pici

... azaz dóri, kata, és én együtt mentünk ma az első napra, aka évnyitóra. vagyis pontosabban velük jött még egyik osztálytársunk is, majd a suli előtt mindenki ott volt, mintha tegnap lett volna, hogy kellemes nyarat kívántunk egymásnak. órarendünk még nincs kész (felháborító), szóval tovább izgulok vajon keresztbe tesznek-e nekem, és megnehezítik-e az életem azzal, hogy ütközzenek az óráim az egyetemivel, vagy normálisan be tudok járni mindenre. a jövő zenéje, hétfőn kiderül. bár hétfőn már rögtön ott sem tudok lenni, mivel mk-s beiratkozás, évnyitó, szóval már most döntenem kell, hova menjek be. jó kis év lesz. de tudjátok mit? megoldom, megcsinálom, kibírom, erősvagyok. !! ;) aztán milyen jó lesz, ha tudom, h képes voltam rá, nemde?!
suliról ennyit. később rohantam át a városon, dorikataricsi társaságában a trolihoz, hogy egyik halasi ismerőshaverbarátsrácot elkísérjem beiratkozni. kimentem érte, bejöttünk a városba, elkísértem, nem akarok csúnya szót használni de kurvasokat vártam rá, hideg volt és fújt a szél váá. sohatöbbet ilyet, nem kísérgetek senkit, nem leszek jóó arc.. de úgyis az leszek. de azért a hála nem marad el remélem, sok sok ingyen innit remélek viszonzásul :D később zitussal vásároltunk, vettem harisnyát (húúha) meg vettünk egy-egy karkötőt. nagyon jó volt, így nézelődünk, zita: nézd best friend karkötő. én: húú dejooo. zita: sztem a fehéret vegyünk, mármint veszünk ugye? én: aha énis a fehéret akartam.. :D szóval vettünk, nagyon széép, széttört szivecske, be fri és st end felirattal darabonként és hú, tökjooo:) <3  majd lefotózom és felrakom ;)
később dórikával találkoztunk, beültünk 3an a corsoba, jol éreztem magam. most meg ittvolt brigi, hozott kajcsit meg dumáltunk csomót hárman, és megcsináltuk brigi szettjét is polin, most ezt rakom fel, nem magamat.

este pedig bulizni megyünk, dórika&zita&én, meg aki még jön, szerintem szólok mindjárt katának meg dórinak is, mert délután találtuk ezt ki, szóval még nemtudtam nekik szólni. hátha eljönnek, kitudja:) szóval girlsnight lesz, jate v szote, nemtudjuk még, de hangulat az lesz és akkor kitérdekel holvagyunk nemigaz?!
most lehet szundizom egyet, sok idő van még estig, legalább kipihentebb leszek és több erőm lesz bitangpusztulatosan tombolni. jóóéjszakát gyereket.
 ölelcsókol mindenkit adrimami ^^

1 megjegyzés: