2010. szeptember 30., csütörtök

mad world

a világ ilyen. fura. néha olyan mintha mindenki egy házibuliban lenne és mulatozol kedvedre egész éjjel. de nem örökre. és ezzel tisztában vagy. mindig eljön a hajnal, a reggel, a másnap, a kötelességek, a nehéz hideg esős reggelek, az otthon hagyott magassarkúk, a cigiszagú haj, a lecsukódó szemfedél. a világ is ilyen. néha móka és kacagás, máskor kemény nehéz nap. de be kell osztani. meg kell becsülni mindkettőt, egyiket élvezni, a másikra büszke lenni, ha végigcsinálod. nem is tudom melyik a jobb érzés. melyiktől dőlök fáradtabban az ágyba. mindenesetre örülök mindkettőnek, mert ha nem lenne az egyik, nélküle a másik sem lehetne. most volt a héten ilyen is, olyan is, mindet élveztem. imádok bulizni. voltunk ehök roadshown, we <3 jate. a portoricoi mindig teszi a dolgát. voltunk retroban is. borzalom zenék voltak, de a társaság jó volt. élveztem, főleg előtte itthon. zita&adri lak mindig szívesen látja az italozni vágyókat. amikor pedig eljött a hajnal, katjaval olyat beszélgettünk, csupacsupa vidám és kevésbé vidám dologról. imádtam. volt még suli is a héten. nemkevés. de szeretem. mindkettőt. érdekel, csinálom, imádom, tanulok, másolok, olvasok, fotozok, írok, számolok, határértéket és keresleti görbéket rajzolok. mind tetszik. azthiszem már bennem van a hiba, hogy szeretem ezeket. olyan szép táskát vettem a héten. majd lefotózom és megmutatom. ma fura dolgok történtek. meghívtak egy buliba, amire soha nem gondoltam, és eszembe se jutna elmenni. még kiderül, h végül mi lesz. furcsállom. nem illik a képbe. dóri beleillik. vele mindig egyre gondolunk. imádok vele beszélgetni. imádom, ahogy gondolkodik, és ahogy kimondja. imádom, hogy megtaláltam őket. és mi kellett hozzá? az, hogy ne vegyenek fel pestre, az áhított egyetemre. pedig annyira jó. itt lakni zitussal. szeged. szeretem. tavaly mennyire sírtam, amikor július végén kaptuk az smst. ki jót, ki rosszat. akkor rossznak tűnt. most állíthatom, én kaptam a legjobb smst. ilyen ez a világ. egy mad world . őrült. mint mi. és ez így van rendjén.





keddi tesis retrobuli


mostmár alszom picit. reggel nyit a h&m szegeden. meglessük a lányokkal milyen. xoxo, ódri

3 megjegyzés:

  1. szép írás. szeretem :)
    a lényeg, hogy a szép dolgokat emeljük ki az életből, és akkor szinte fel sem tűnik, hogy van rossz. :) jó volt beszélgetni, és várom a holnap H&M-et :) puszi

    VálaszTörlés
  2. köszidrága:) kiemelem a szépeket, megyünk ma turizni veletek ezazz :D (L) csokcsokk

    VálaszTörlés