2010. szeptember 21., kedd

milegyenacíme.döntsdelte ;)

huh. derégen írtam nektek. na nembaj, most bepótolok mindent. múlt csütörtökön csak pihentem szenvedtem suliban voltam (azthiszem) meg aludtam, dórikával filmetnéztünk, pénteken meg másikdórival voltam délelőtt, aztán pedig hazamentem. úgy volt betervezve, hogy szombaton kirándulni megyünk a családdal, lett is volna hozzá sok kedvem, meg fotózni meg minden, de végül az időjárás közbeszólt. szóval egész nap lustálkodtam főztünksütöttünk este pedig bulizni indultam. először is halasra kellett átjutnom, onnan kocsival mentünk mélykútra, pár nyaralásos cimbivel találkozni meg bulizni. diának névnapja is volt, szóval megünnepeltük. iszogattunk, majd a sas nevű helyen buliztunk, ilyen nosztalgia meg mulatós zenék szóltak :D de teljesen joléreztem magam. 2 után azért már gondolkodtunk, hogy el kellene indulni, 3ra halason is voltunk és ott folytattuk a bulizást. soksoksok ismerőssel találkoztam, akiknek jól a nyakába kell ugrani;) imáádatnektek!  kb 5ig voltunk ott, majd hazaautóztunk és álomra hajtottam a fejecskémet 6 óra környékén. másnap családi ebéd, sziszi szülinap, torta miegymás, majd picit szundi és jöttem vissza szegedre. JA és igen, megvan az új telefonom, mindjárt rakok is fel róla egyképet. imádom amúgy, bejön nagyon;) vasárnap azthiszem semmi érdekes nem történt, hétfőn pedig suliba siettem, tesi,matek,matek aztán turizás, pancsivásárlás és alapozás. csak petra meg én voltunk itt nálunk, de úristen nagyon jol éreztem magam:D énekeltünk nevettünk pipáztunk majd elsiettünk a szotéba hőn szeretett mk-s társainknak szurkolni a vetélkedőn. sajnos vesztettünk, de azért égett bennünk a szesz, olyan volt mint egy gólyatábori este, a buli is tottáááááálszuper volt utána, 4körül jöttünk el, de mivel fél11 óta ott voltunk, szerintem ez teljesen korrekt. a fejpántom ismét körbejárt, de biztos kezekben van és nemszakadt el ooje. ki is nyírtam volna azt aki szétszedi...:D na tehát ennyi, ma pedig csak a corsoig jutottam még el egy eperturmixra, a szokásos keddi randinkra a spancikkal. sajni zita nemvolt ott, de ma végre jön vissza, gyógyulófélben van már, juhu. hiányzik már a feje. kata is beteg, ma megyek/megyünk meglátogatni dórival. mindenki gyógypuszikat küldeni a lányoknak!! ennyi. most kéne írnom egy cikket egy kellemetlen nyári élményről, de nincs kedvem. meg kellene fotóznom a címlapot. meg még egy cikket írni az élesztőbe. és azt sem tudom, hogy tetszik-e csabiéknak az amit már elküldtem. hajajjjj zajlik az élet emberek. de szépen süt a nap, szép piros táskám van (csak éppen a lánc rajta kiszakítja a hajam nagyrészét..mit nekem fodrász, hajritkítás, megoldom táskával...) :D ennyiennyi, most teázok egyet, aztán találkozom dórival szerintem nemsokára. ja meg mindjárt rakom fel a képeket.  SÁRGADINNYE. csokmók


szombati szett, nemtudom mi ez a hangerőszabályzó rajta:D de ettől nagyobb hang volt:DD
újtelefon ;)


sziszi torta 




petraa


EMKÁ :D








tegnapi sulis szett ;)

na itt a dóri, inkább foglalkozom vele;)) csokcsok xoxo, adruss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése