2010. szeptember 16., csütörtök

hey apple

fáradt vagyok és álmos. de voltam bulizni, utána iskolában, tegnap főztem is, úgyhogy nem csodálkozom. a gulyásleves, amit készítettem eddig mindenkinek ízlett, úúgy örültem neki, hogy a lányok finomnak találták ;) nemsokára megérkezik dóri is vacsizni, remélem neki is bejön majd. a buli jól sikerült, még szerencse, hogy volt karszalagunk mert tökre nem engedtek be vele hamarabb.. :D de legalább ingyen volt. soksoksoksok ismerős, sok emkás, sok gólyatáboros, sok csoporttárs, sok srác aki meghív minket, sok jo zene (és sok szar) sok teraszonüldögélés és lábfájás, sok wcre váró lány, sok kalapellopás, sok körbenézés, sok mezítláb megtett lépés hazefelé és soksoksok nevetés. ez volt  a tegnap este. joléreztem magam, de ki kell ezt pihennem, meg jövő szerdán itthon maradni, mert a csütörtöki óráim szerintem élvezhetőbbek lennének, ha kipróbálnám nem még félig ittas és fáradt állapotban is őket. ennyi azthiszem mára. picit rossz a kedvem, szegény zitus beteg, úgy segítenék neki, de nemtudok. meg olyan mintha haragudna rám, de azt mondja nem. meg nincs is oka rá, ha jól tudom, de mégis rossz. meg látni, h nincs jól. soksok gyógypuszi innen a másik szobából zitaa! mindenki küldje neki a csííít. kösszzke. ja és remélem niggerek vagytok mert én bizony azvagyok. belül. kívül fehér.

tegnapi szett:


csak a sárgadinnyék. köszönet   az istennyilákért mindenkinek. ez a végszó. xoxo, adri
ui.: ja és eszembejutott egy nosztalgikus klasszikus, mint a címben is láthatjátok, annoying orange  ;)

4 megjegyzés:

  1. Én szeretném a gulyásleves receptjét is a blogra, ha már mindnekinek annyira ízlett!

    VálaszTörlés
  2. felfogom írni a kedveedért bijcsi:)) <3

    VálaszTörlés
  3. ki írta ezt a szivecskét?:O nem mintha baj lenne, de nagyon titokzatos;)

    VálaszTörlés