2010. szeptember 3., péntek

fancy footwork

megnéztem ma este a step up 3dt. nekem nagyon tetszett. annyira meg akartam már nézni, hogy mindenkinek mondtam h majd nézzük meg, mondjuk legrégebben brigi szólt, hogy majd együtt szeretné. végülis én közben dórinak is ajánlgattam a dolgot, hogy majd menjünk el, és zitával is akartunk menni. az egész vége az lett, hogy teljesen kiment a fejemből, hogy ma plázázni akartam, meg hogy megbeszéltük mára brigivel a dolgot. mármint én úgy vettem, h nem is fixáltuk le teljesen, na mindegy, össze vagyok zavarodva. 7körül hívott, h na holvagyunk. én meg itthon, csúnyán, egésznapos lustálkodás nyomottságával az arcomon (és nem kis ijedtséggel a dolog hallatán) hebegtem habogtam, hogy én ezt úristen teljesen elfelejtettem. viszont! hiperszupergyorsasággal tudok készülődni. szóval 19.47re már a plázában is voltam. azért megér egykét vállveregetést a dolog. a zenék nagyon tetszettek, bár azok az előzőekben is teljesen jók voltak. tetszett, hogy tele volt táncjelenettel (jó persze, mit vártunk mást, de azért a többiben nem volt ennyire sok ), a sztori kiszámítható volt, de legalább két szálon is futott szerelem, és volt egykét helyes arc. a főszereplő emlékeztet egyik srácbarátomhaveromra, yassinera, mindjárt mondom is neki. a 3d egyébként volt ahol átjött, de szerintem inkább mesékben tudják ezt hatásosan alkalmazni, mondjuk nem vagyok a téma szakértője. a lényeg, hogy tetszett, de ígérem mindenkivel megnézem. ;) ráhangolódásként hallgassátok meg a zenéit. tényleg bejönnek. itt egy . ezt már régebb óta ismerem, de jól esett hallani a filmben.

...ja és a szett, amit sikerült rekoridő alatt magamra kapnom :


szintén majdnem minden turis darab. nem tehetek róla, turifüggő vagyok. ;]

most szerintem álomföld felé veszem az irányt, hogy holnap frissen....nemtudom mit csináljak. de azt frissen. oooje. 
és tudjátok jól, ölelcsókol, audrey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése