2010. szeptember 6., hétfő

etr

a nemes egységses tanulmányi rendszer nevét adtam ma címnek. nekem semmi bajom vele, teljesen jól fel tudtam venni az óráimat. 28 kreditem lesz a kötelezőkből, meg tesiből, több választhatót pedig nem veszek fel, mert így is elég komplikált lesz, hogy be tudjak járni mindkét suliba. majd kiderül milyen lesz. majdcsak túlélem valahogy ezt is. mint mindent. például a tegnapot. tottáálteli voltam a koleszban. elég elszomorító, de ííígérem mostantól jóadri vagyok. meg tényleg. engem zavar szerintem csak a dolog. de engem nagyon. na mindegy. amúgy nem volt nagy szám ez a kolibuli, de arra jó volt, hogy megint láttam mindenkit. picit hiányoztak ;) reggel 7re haza is értem, tusolás és rohantam a marstérre beiratkozni. aztán előadás, tesi, megint előadás, aztán rohantam haza enni meg átöltözni, hogy menjek az évnyitóra csiniben. most pedig nemsokára alszom mert fullon kivagyok leragad a szemem. még beszélnem kéne dóriékkal, hogy a másik suliban, hogy vannak az óráim. ja igen utoljára szombaton írtam, akkor hazabuszoztam, és anyáékkal átmentünk kiskunmajsára ilyen majsa-napokra. hát mit szépíteni, elég unalmas volt, és nagyvolt az emberek színkavalkádja.. ettünk egy jót, anyáék söröztek, bevállaltam a sofőr szerepét estére. koncertek is voltak, hien, tabáni istván, meg este dukai regina. és van autogramunk is bár úgy néz ki mint egy firka, amit egy 3 éves rajzol, de amúgy jo. megint tök csinos volt és szép,  nagyon imádom a stílíusát. utána tüzijáték volt, aztán hazamentünk és aludtam másnap aztán kaja és jöttem gyors vissza szegedre, úgy volt h lányos alapozás lesz nálunk. aztán műsorváltozás történt, de végül kijututtunk  a koleszba. és. ennyi. nem is tudnék, de nem is akarok nagyon többet mesélni. és körbe is ért az időkör ;) most ittvan dóri, meg zitus a szobámban, dumálunk meg csak a szokásos dolgok.
 na lassan bealszom, puszilokölelekcsókolokmindenkit. adruuss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése