2010. szeptember 14., kedd

enjoy it!

heyhey mindenki. ma tovább aludtam, majd készülődés után corsoztam egyet zitával, donátkomával és nikivel. onnan egy fergeteges infógyakorlatra siettem, majd mikor ott végeztem a munkával, átrohantam a másik suliba. onnan viszont terepre mentünk, méghozzá a Tiszapart közelébe, portréfotózást gyakorolni. szerencsére vittem magammal a gépemet, szóval mi tudtuk azt használni. óra után is ott maradtunk még ricsivel dórival és katával, majd hazasétáltunk és kata fel is rakott párat a blogjába. szupaakúl képeket lőttem róla szerintem, minden nap ilyet kellene csinálnunk. dóri elég fáradt volt, remélem már felpezsdült, hiszen bulizik ma :) később petrával és flórával találkoztam, fagyiztunk és sétáltunk, aztán rohantam brigihez, drága nővéremhez:) jól bedinnyéztünk, csomagolt nekem ebédet juhu majd hazajöttem. főzni szerettem volna gulyáslevest, de szerintem csak holnap délután csinálom meg mert már nincs rá elég idő, és legalább holnap tudunk belőle vacsorázni. remélem fincsi lesz. most tusolok, aztán csicsikálok is, holnap 8-14ig előadáson leszek, egy előadóban juhu, izgi lesz. bár azt az előadót tökre csípem. ilyen lépcsőzetes. mint általában az előadók. na vége abbahagyom. holnap remélem tudok írni, este bulizni megyünk, de erről később. a telefonom még mindig nem jó, ne írjatok smst, mert idegesítő, hogy hallom, hogy kapom őket és nemtudom elolvasni. köszmááár.

mai szett: (minden turkálóból, kivéve táska: zita, fülbevaló:ajándék, karkötők: Németországból; best friend )





xoxo, adrinnyo

1 megjegyzés: