2010. szeptember 4., szombat

cooler than me



i hope that u like this but u probably wont cuz u think youre cooler than me ;) párápáppáá
tegnap szépnapom volt. délelőtt itthon rendbe szedtem magam, ebédeltünk zitussal (éljen a maradék pörkölt és  a kecsapos tészta [nehogy ki kelljen mozdulnunk a lakásból] .. ), majd jött peti, de nekem már mennem is kellett, katával találkoztam. szétnéztünk a plázában, vettem egy fehér táskát. nem ütött sziven h úristen mennyire jó, bár nem is rossz, meg egyébként is régóta akarok fehér táskát szóval megérte. később vettünk jegeskávét és fotoztunk picit, játszótereztünk felpörögve a szerintem koffeinmentes kamu kávétól ;) 6körül hazajöttem, majd 8-9között jött kata és brigi, vásároltunk inni, aztán dórika is befutott és beindult a buli. pipáztunk ittunk, brigi hozott nekem egy bort, az volt a neve h a kurvák vére :D jolhangzik igaz? de nemtudtuk kinyitni. se borbontóval, se a szokásos fakanál segítségével. hátha zitának majd sikerül később, ő mindig megoldja. éjfél előtt le kellett érnünk a jatéba h ingyen menjünk be, 50körül sikerült is elindulni, és pont bejutottunk ;) rögtön táncolni kezdtünk, és háromnegyed 4ig nagyon abba se hagytuk. kata hamarabb hazament, de ő is jól érezte magát, csak amikor már a 'legalja' zenék szóltak, úgy gondolta számára vége a bulinak. amúgy jóó zenéket toltak, néha azért felháborodtam én is egykét muzsikán, de terézanya is massszívan szívott ;)  amint hazaértünk, le a magassarkúkkal, fel a tornacipőkkel, irány a meki. jool beettünk sajtbureszból, és jöttünk haza csicsikálni ;) most meg kajálni voltunk brigivel, éljen a burgerking akciója ;) na most viszont megyek, pakolok, jön majd dóribababibaba aztán megyek haza kömpire jhuh. hiányoznak anyáék ;) holnap relpülök is vissza gyors suncitybe, csajos sárgadinnyék&ződek  - 0. nap before bulit tartani nálunk. lehet utálnak már a szomszédok, pedig 1 hete vagyunk itt. szokjanak hozzá, ez már csak rosszabb lesz.






xoxo, adrus 


1 megjegyzés: