2010. szeptember 24., péntek

changes

i see no changes. dehogynem. folyamatosan változik a világ. minden ember formálódik, egymásra hatnak. a világ az emberre, az ember a világra. állandóan. nincs egy másodpercnyi szünet sem amikor nem történne változás az életünkben. néha jobban megmutatja magát, egyszerre tudatosul soksok apró változás. pedig mondom, folyamatosan történik. énis változom, nem vagyok kivétel. a lényeg, hogy milyen természetű változás áll be az ember életében. én most a blogomon változtatok. majd a külsőmön, majd a beszédemen, majd a hozzáállásomon. szerintem mindenkivel megtörtént már, hogy észre sem vette, hogy teljesen más ruhákat hord, máshogy hangsúlyozza a szavakat, más emberek érdeklik és sosem hordja már úgy a haját, mint régen megszokott volt. méghogy no changes. változom. ebben a pillanatban is. képzeljétek, félek. félek attól, hogy nem  tudok mindent teljesíteni, amit elvállalok vagy kitűzök magam elé. attól, hogy nem tudok jó cikkeket írni. attól, hogy nem csinálok megfelelő képeket a fotósorozathoz, vagy éppen az élesztő címlapjához. attól, hogy, ugyan felkértek későbbi munkára fotózni egy elég nagynak ígérkező dologhoz, mégis attól, hogy nem vagyok elég jó. nem, hogy senkinek, magamnak sem.  ezeket gondolná a régi adri. de miről is beszéltem eddig? változás! tehát új adri azt gondolja, hogy nem kell ezeken stresszelnem. és itt a változás. méghogy nincs. te is változol. azt gondolod, hú ez egy másik adri. tehát megváltozott a véleményed rólam. a régi adrit 100%ig befolyásolta mások véleménye. az új adrit nem fogja földre taszítani egy sértés vagy egy tévesen magára vett megjegyzés. és ezzel én,  a föld egyik lakója, a több milliárdból egy darab, elindítottam egy változás lavinát. változom, és ezzel te is változol azzal pedig ketten, megváltoztattuk egy pillanatra az egész világot.

...xoxo, a régiújkeverékadri

3 megjegyzés:

  1. Húúúú, kemény. Sztem ez legyen a cikk!

    VálaszTörlés
  2. legjobb! szeretem a régiújkeverékadri írását! ügyes vagy mondom mindig :)

    VálaszTörlés
  3. én mindig mondtam, hogy ne stresszelj!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés