2010. augusztus 27., péntek

szintelenül

itt a SZIN a városban én meg itthon fekszem. [ azért katjanak és dórinak nagyon jó szórakozást mára :)(L) ] van ez így. de legalább ne lennék nyűgös. de hát annyira meleg van odakinn, egy órát voltam a hőségben kb. szandikával találkoztam végre, nagyon régen láttam már a szőke fejét. 



inkább menjetek fürdőruhában. nagyon meeeleg van.

Délelőtt még a gólyatáborban összekoszolódottteemperázódottmustározódott cuccaimat mostam kifelé, meg karinnal tudtam végre videóbeszélgetni. ő egy nagyon jó barátnőm, és most Dániában van, népfőiskolán, hogy megtarthassa a dán állampolgárságát is, és ehhez nyelvvizsga kell neki. csak 3 hónapra ment, de már most egy csomó dolog történt vele, meg eléggé hiányzik. de ha hazajön úgyis bepótoljuk ami elmaradt ezidő alatt ;) még brigivel, a nővéremmel szeretnék ma találkozni, de hát olyan hisztis vagyok, lehet elmarad : (  most kakaót iszom, imádom, csak megfájdul tőle a hasim. bár most beosztottam és nem egyszerre iszom, így nem lesz gond szerintem. lehet, hogy most csinálok most még valamilyen kaját, ennem kellene valamit.  de az is megeshet hogy gyorsan alszom egyet. eléggé elálmosodtam. uhh. csukóóóóóóóóódikkkkleeeeaaszemeemmmmmmmmmmmm.

3 megjegyzés:

  1. tyű de meleg voolt <3

    VálaszTörlés
  2. nagyooooooon. dee legalább láttalak. a jo kis 'szoknyádban' ;)

    VálaszTörlés
  3. Adrii te is hiányzool:) Vi ses jo igen hyg dig helt vildt indtil da:)

    VálaszTörlés