2010. augusztus 30., hétfő

shoppin

pillanatokon belül jön dóri. reggelizünk kávéteakakaófánkszendvics, aztán pedig vásárolni indulunk. huh remélem találok jó&olcsó dolgokat, több évnyi turizás után már már horribilis magasnak tartom az üzletek akciós 'csak 3000 ft egy fölső' árait is. szóval hajráhajrá nekünk ;)  mondjuk turizni is megyünk majd a héten, ilyen sulikezdő szekrényfeltöltés (nem mintha így még nem lenne tele...) szóval ennyi, majd írok és mutogatok, ha találtam valami szépet és csudijót. 
na nincs kedvem kitörölni amit írtam, de végülis nem jött dóri, mert elég rottyon volt, görcsölt a hasa meg minden, ezért hát én mentem hozzá, életmentő étel-ital csomaggal és a hamisítatlan adripoénokkal örvendeztettem. [de jobban is lett, szóvaaal!!!]. így hát később elindultunk vásárolni, nézelődni, el is intéztünk mindent. csak minden nap használt dolgokat vettem, és 4500 ftot fizettem a rossmanban. behalok. na mindegy, a lényeg h nem költök egy darabig ilyenekre. majdnem vettem egy vespa oldaltáskát, szép lila lakk volt, de rájöttünk dórival h úgysem használnám sokszor, de biztos lesz egy szett amihez megsiratom h nincs kéznél. egyébként csak 1500ft volt turiban, de még ezt is sokalltam érte, meg tényleg nem használnám. szóval inkább vettem 700ért egy sálat, egy kínai üzletben, szép szürkefekete leopárdmintás :) cciccaaaa. szóval ennyi, most ebédelek, később meg találkozom ricsivel picit iszunk valamit vagy ilyesmi. na kifestem a körmöm. 




xoxo, shoPóni

2 megjegyzés: