2010. augusztus 29., vasárnap

pincérpóni

picit zombi vagyok, tegnap eléggé fárasztó volt dolgozni. zitussal meg a családommal meg még pár 'kollegával' pincérkedtünk egy lagzin, ahogy szoktunk. csak hogy itt sátor volt, sár, eső, messzeségek, furcsa szokások, balsam&oliva illatú kézmosószappan kinn a pottyantós wcn. szóval nem részletezem. ja meg egy vőféNy mármint vőfély, csak peti nem tud beszélni ;) ahhoz képest, hogy milyen kemény meló volt, jó hangulatban töltöttük, zitával végre kidumáltuk az elmúlt hét eseményeit, meg persze jöttek a vicces dolgok amik a közös munkánál mindig megtörténnek valahogy. végül 5re értünk haza, zita el is ment halasra, aztán mi is aludtunk. zombimódba kerültem. most meg anyáék visszahoztak szegedre, kb mostmár sikerült leköltöznöm normálisan. most pakoltam ki, és picit megint elfáradtam szóval mindjárt alszom is. lehet, hogy még nézek valami sorozatot, vagy akármibármit. holnap délelőttre shoppingolást terveztem, ki tudja lesz-e kedvem felkelni és kimenni a lakásból :D azért ha lesz valami új szerzeményt megmutatom ;) itt pedig a pincérszett, éjszakára pedig képzeljetek rá 1-2 pulcsit mert nagyon hideg volt :| 



ennyi kb. most elég nyűgös vagyok, meg rosszkedvű, nem tudom mi lel mindig, hogy ilyen gyorsan elszontyolodok. na majd hátha holnap szebb nap lesz. 
ölelcsókol: adri

2 megjegyzés:

  1. nelegyen rosszkedv, holnap megyek és megölelgetlek:) <3

    VálaszTörlés
  2. nagyonhelyes:) amúgy most énis 4500 ftot fizettem a rossmanban a SEMMIÉRT kb szoval megértem amit mondtál:E

    VálaszTörlés