2010. augusztus 26., csütörtök

la mezcla

huh. mesedéélután (?!?!! mesehajnal inkább...) következik. előre rettegtem a gólyatábortól, vajon mi fog történni, lesznek-e jóarcok és új barátok, mit kell csinálnunk majd stb. jobban dühített mondjuk, hogy előtte nap 24órát dolgoznom kellett, mint írtam is, szóval eléggé fáradtan sikerült elzötyögnöm gyomaendrődig, hogy aztán belevessem magam a mégkevesebbalvásos mégjobbanelfáradok címkékkel ellátott gólyaéletbe. a vonaton picit szundiztam, aztán a vasútállomáson rögtön nyalókával és mulatós nevű 2 literes (csakis MŰANYAG) kiszerelésben kapható félédes fehér asztali borral fogadtak minket és IGYÁÁÁL. a következő napokban is ez volt a program, némi vetkőzéssel, mégtöbb piával és sokbaromsággal vegyítve. a főgolycijaim (árpi & csabi) nagyon jó arcok, tökre megkedveltem őket, remélem találkozom velük sokat majd később is ;) soksok vetélkedő volt, meg soksok vízbeugrás - magadtól, vagy mások által bedobódva lehetett csobbanni. egyszer írnunk kellett petrával egy verset, szavak voltak megadva és volt olyan is hogy jégpóni hih, örültem:) amúgy az elég jól sikerült, árpi lábujjjon csókolt minket érte :D bár addigra már tiszta mustárok voltunk, szóval lehet, hogy még finom is volt neki. néha rámtört a rossz kedv, vagy inkább a nyűgösség, de nagyvonalakban jól éreztem magam, a csapatunkban (SÁRGÁK) nagyon aranyos lányok vannak, velük voltam a legtöbbet, flóra, zsófi, petra. egy régi áltsulis barátnőm is ottvolt, rencsi, örülök neki, hogy újra egy közegben vagyunk. srácok nem voltak jók annyira, pedig mérnöki karon számítani lehetne egy két helyes arcra. nem baj, majd megyünk amerikába vizímentőnek és zsófival keresünk valami helyes szörföst. volt ehök roadshow is, animalscannibalsszel, meg egyik este meglátogattak minket az etszk-sok, aznap buliztunk a legjobbat és a legnagyobbat. huh. ott volt egyik halasi ismerősöm, ricsi, nagyon megörültünk egymásnak. a gt részleteibe - mikorhánykormitkellettmitörtént nem bocsátkozom bele, úgysem érdekelne semmit, meg csak annak izgi, aki ottvolt. azért ordibálom még kicsit, hogy sárgadinnye, sárgadinnye aztán úgyis egyre kevesebb éles emlékem marad a dologról, csak úgy kicsúsznak emlékezetem szitáján az információk. szépvoltjóvolt(néhauncsivolt)elégvolt. kö-szön-jük. kööö-szööön-jüüüüük. 
ja igen, az outfit ami elmaradhatatlan. hát képek vannak, de ki akarna a rottyon levő fejéről felpakolni bármit is, amikor amúgy is mindenki megnézi sajnos a partypontyon... nagyjából összeraktam polyn, hogy miket viseltem, amikor nem éppen temperával festették a testem, vagy nem a gólyatáboros sárga pólócskánkban feszítettem. 




legjobb kép. égjen a bőröndömön a szesz. köszönet gregusmáténak a kreativitásért.




ne mondj nemet. főleg ne a welcome drinkre!




csak a sárgák. 

ennyit most. reggeliznem kellene valamit, később jön kátya, majd dórival is találkozom. hiányoznak már. meg zita is, vele hétvégén együtt dolgozunk majd. ja és a cím, hallgassátok a le mezcla -t ti is, minden reggel, tökéletes ébresztő, még gólyatáborban is. jo azért kell hozzá a termoszban felszolgált reggeli kávé (jager...) is.

legyetek zsírkirály kókuszcsászárok. xoxo, gólyapóni 


3 megjegyzés:

  1. aztaaaa ez tényleg eseménydús lehetett, de majd élőben részletesebben!! :) jó képeket pakoltál fel :) pusssszii

    VálaszTörlés
  2. niiiincseen hangotok,nincsen hangotok majd éneklem neked eleget neaggodj:)

    VálaszTörlés
  3. ez megfelelt levél helyett ;)

    VálaszTörlés