2010. augusztus 31., kedd

háááámm

u olyat aludtam. még nem eleget, de annyira mélyen, h elszalasztottam, hogy zitus megérkezett. már el is ment azóta, de szerintem jön majd haza nemsokára ;) mondjuk éjszaka nem aludtam (valami sokat) de azért így beájulni délután.. bár már a villamoson kezdtem megadni magam, még turiba menet, nem hogy hazafelé. egyébként vettem egy fölső-ruhát, egy mellényt, egy szoknyát, meg egy barna magassarkút ;) előtte ittvoltak a lányok, én kajáltam ők meg nézték ;) holnap pedig 9kor évnyitó, aztán 11re megyek sziszkához elkísérem szerencsétlenpicit beiratkozni, meg megmutatom neki a közlekedés csínját bínját. sszóval ez lesz. ma meg ez volt:




ez az egyik amit vettem. többféleképpen is tudom majd használni, uh nagyon adja:)

banyek. megint mindjárt beájulok és alszok tovább. hihetetlen. ezt teszi velem pár nap szeged ;) 
xoxo, ásítópóni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése