2010. augusztus 31., kedd

borús

elég kegyetlenül ergya ma az idő, tegnap egész este-éjszaka esett. így esett, hogy nem is tudtam hazajönni egy albiavató buliról, csak most reggel. tegnap délután még ricsivel voltam a propellerben, ami a nevét egy propellerről kapta [kigondoltavolna] ez a falra van felerősítve. nemrossz hely, a kárász utcáról nyílik, olcsó és kényelmesek a székek. ricsi jóarc volt, kb most dumáltunk így először józanul, sokat, élőben. később mikor hazaértem, rögtön írt sziszka, hogy nem-e lenne kedvem átnézni hozzájuk, beköltöztek az albérletbe. mondom hát miért ne, úgyis csak unatkoztam volna itthon egyedül. szóval átmentem 10re ott is voltam, ittunk párat, csak két embert ismertem, de végülis a többiek is aranyosak voltak. most 9kor értem haza, most pedig jönnek dori&kátya hozzám, még ismeretlen a program, szerintem reggelizünk (én legalábbis tuti, mert éhenhalok), aztán lehet elmegyünk turiba, de lehet, hogy csak itthon leszünk és semmit sem csinálunk csak létezünk. és mint minden, ez is jobb társasággal, mint egyedül, nemde?!

itt a tegnapdélutánesti szett:


a mait majd később, lehet fényképekkel is tudom illusztrálni majd önnönmagamat. addig is ölelekcsókolok mindenkit. adrus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése